Податкова знижка. Необхідні документи.
- Підтвердження витрат на страхування: копія банківських квитанцій про оплату
- Копія паспорту (1,2,11сторінки )
- Копія довідки ідентифікаційного номеру;
- Заповнена Декларація, (податковий консультант надасть безкоштовно бланк і допоможе заповнити заяву;
- Копія полісу страхування (якщо сума щорічної премії була змінена – необхідні Додатки до Договору);
- Довідка про доходи (за рік, що передував року оформлення знижки). Обов’язково вказати податок з доходів та єдиний соціальний внесок!(форма №3)
- Копія довідки з вказаним рахунком для перерахування коштів (банківські реквізити рахунку);
ВАЖЛИВО! — Вам потрібно мати із собою оригінали документів.
Даний список є базовим, та може бути не достатнім для оформлення податкової знижки. Будь ласка, зверніться до Вашої Податкової Інспекції.
ДО УВАГИ:
- Сума коштів зараховується на банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, визначену у декларації протягом 60 календарних днів від дати отримання такої декларації (п.179.8 Податкового кодексу України).
- Оригінали підтверджувальних документів мають зберігатися у платника податку впродовж 3 років з дня подання декларації (п.44.3 та п.166.2.2 Податкового кодексу України).
- Якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.166.4.3 Податкового кодексу України).
- Податковий орган зобов’язаний прийняти податкову декларацію подану платником податку. Згідно п. 49 Податкового кодексу України відмова у прийнятті поданої декларації оформлюється податковим органом виключно у письмовому вигляді.